
Legyél az első benyomás mestere!
Kérd ingyenes auditunkat, hogy megtudd milyennek látnak az ügyfeleid!
Az emberek 3 másodperc alatt alkotnak egy képet rólad, amit utánna nem tudsz megváltoztatni. Miért bíznád ezt a véletlenre?

Kérd ingyenes auditunkat, hogy megtudd milyennek látnak az ügyfeleid!
Az emberek 3 másodperc alatt alkotnak egy képet rólad, amit utánna nem tudsz megváltoztatni. Miért bíznád ezt a véletlenre?
Fókuszálj 100%-ban arra amiben a legjobb vagy, a többit bízd ránk!
Nincs háttérzaj, az ügyélélmény maxon pörög
Váratlan szituációk profi önálló kezelése, projektfüggő rugalmas létszám biztosítása
Mindig ugyanazt az előre meghatározott, elvárt minőséget biztosítja
Nem egy magas órabérű mérnök vagy fejlesztő válaszol meg egyszerű, tömeges kérdéseket, hanem egy harmad annyiba kerülő, de profi ügyfélszolgálatos
Nincs gond a szabadsággal, betegséggel, táppénzzel, felmondással, betanítással.
Nem kell irodát, eszközt, irodabútort, takarítást fizetni.
Nem kell saját vezetői létszámot, díjat fizetni a telefonos kollégák menedzselésére.
Egy felkészült profi csapat áll készen arra, hogy az első benyomásod a legjobb legyen
Az audit után megmutatjuk azt is, hogy miként tudja a jelenlegi helyzetet gyorsan és drasztikusan javítani
Az audit több kapcsolatfelvételt indítunk, amit azután részletesen elemzünk. Ezek a cégre testre szabva, nem csak a telefont kezelő személyre vonatkozóan, hanem a háttérfolyamatok működésére is kiterjednek.
Értékelést adunk az ügyfélkezelés, kommunikáció, panaszkezelés, értékesítés, információ nyújtás illetve befogadás, információvesztés területeken.
Minden audit cégre szabott, egy megelőző egyeztetés után a megrendelőt érintő, releváns méréssel indul, majd annak elemzésével folytatódik.
I am text block. Click edit button to change this text.
I am text block. Click edit button to change this text.
I am text block. Click edit button to change this text.
Cégünk vidéki telephelyekkel rendelkezik, ahol állandó, lojális csapattal dolgozunk. Ez azt
eredményezi, hogy van idő a kollégákat betanítani, igényesek a munkájukra, minimális a résztvevők
változása egy-egy projektben.
Nagy tapasztalatunk van műszaki, informatikai és egészségügyi ügyfélszolgálatban, telefonos
kommunikációban.
A munkaidőn kívüli, hétvégi és éjszakai ügyeleteket is el tudjuk látni, továbbá a nagyon kis terhelésű,
napi egy-két bejövő hívással rendelkező cégeknek is költséghatékony megoldásokat tudunk nyújtani.
Mivel rengeteg járulékos költséget eltüntet, így a külsős
ügyfélszolgálat költsége nem drágább a saját megoldásnál. Nincs iroda, IT eszköz, irodabútor,
takarítás, közvetlen vezető költség. Nincs felmondás, toborzás, szabadság, táppénz miatti szervezési
probléma, költség. Van viszont profin lekezelt panaszos ügyfél, akinek ezáltal csökken a költsége,
nincs elveszett ügyfél, így van magasabb bevétel.
A kiszervezett ügyfélszolgálat dolgozói részletes leírást kapnak az őket
érintő feladatok, folyamatok, termékek minden részletéről. Ebből rendszeresen vizsgáznak is. Így
gyakran előfordul, hogy sokkal mélyebb ismerettel rendelkeznek azoknál a saját, de más belső
területen dolgozóknál, akik éppen felkapják a telefont egy-egy cégnél.
Mivel ügyfélszolgálati szoftverben folyik
minden tevékenység, amiből gyorsan és mindenre kiterjedően lehet riportálni, így a megrendelő
minden adatot lát. Sokkal több információval tud így rendelkezni, mintha egy mobil vagy vezetékes
telefon működne a cégénél. Látja például a bejövő hívások számát, eloszlását, híváshosszát, milyen
témában jönnek be a hívások, és mi történik velük a későbbiekben
© copyright Hoopi 2021