logo

Legyél az első benyomás mestere!

Kérd ingyenes auditunkat, hogy megtudd milyennek látnak az ügyfeleid!

Az emberek 3 másodperc alatt alkotnak egy képet rólad, amit utánna nem tudsz megváltoztatni. Miért bíznád ezt a véletlenre?

12 HR Saas Hero

Miért hasznos egy külsős ügyfélszolgálat?

Fókuszálj 100%-ban arra amiben a legjobb vagy, a többit bízd ránk!

Magas szintü kommunikáció👩‍🎓

Nincs háttérzaj, az ügyélélmény maxon pörög

Proaktivitás🤹🏻‍♀️

Váratlan szituációk profi önálló kezelése, projektfüggő rugalmas létszám biztosítása

Mindig a csúcson⛰

Mindig ugyanazt az előre meghatározott, elvárt minőséget biztosítja

Tartsd kézben a kiadásokat💸

Nem egy magas órabérű mérnök vagy fejlesztő válaszol meg egyszerű, tömeges kérdéseket, hanem egy harmad annyiba kerülő, de profi ügyfélszolgálatos

Viszlát adminisztráció📝

Nincs gond a szabadsággal, betegséggel, táppénzzel, felmondással, betanítással.

Minden egy helyen⚓

Nem kell irodát, eszközt, irodabútort, takarítást fizetni.

Átlátjuk a helyzetet🌐

Nem kell saját vezetői létszámot, díjat fizetni a telefonos kollégák menedzselésére.

Stabil lábakon a márkád💪

Egy felkészült profi csapat áll készen arra, hogy az első benyomásod a legjobb legyen

Hogy leszel holnaptól hatékonyabb?

Nézd meg ezt a videót!👀

Videó lejátszása

Próbáld ki ingyenes ügyfélkapcsolati auditunkat!

Utat mutatunk

Az audit után megmutatjuk azt is, hogy miként tudja a jelenlegi helyzetet gyorsan és drasztikusan javítani

elemzünk

Az audit több kapcsolatfelvételt indítunk, amit azután részletesen elemzünk. Ezek a cégre testre szabva, nem csak a telefont kezelő személyre vonatkozóan, hanem a háttérfolyamatok működésére is kiterjednek.

értékelünk

Értékelést adunk az ügyfélkezelés, kommunikáció, panaszkezelés, értékesítés, információ nyújtás illetve befogadás, információvesztés területeken.

támogatunk

Minden audit cégre szabott, egy megelőző egyeztetés után a megrendelőt érintő, releváns méréssel indul, majd annak elemzésével folytatódik.

Kik vagyunk mi?

ava1

Amanda Lee

Founder

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. 

ava2

Adam Cheise

Designer

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

ava4

Mike Stuart

SEO

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Szupererőnk számokban!

1 %
Design

I am text block. Click edit button to change this text. 

1 %
Digital Marketing

I am text block. Click edit button to change this text. 

1 %
Support

I am text block. Click edit button to change this text. 

Milyen lesz velünk dolgozni?

Cégünk vidéki telephelyekkel rendelkezik, ahol állandó, lojális csapattal dolgozunk. Ez azt
eredményezi, hogy van idő a kollégákat betanítani, igényesek a munkájukra, minimális a résztvevők
változása egy-egy projektben.
Nagy tapasztalatunk van műszaki, informatikai és egészségügyi ügyfélszolgálatban, telefonos
kommunikációban.
A munkaidőn kívüli, hétvégi és éjszakai ügyeleteket is el tudjuk látni, továbbá a nagyon kis terhelésű,
napi egy-két bejövő hívással rendelkező cégeknek is költséghatékony megoldásokat tudunk nyújtani.

Felmérjük a Megbízónk részletes igényeit

Felmérjük a Megbízónk jelenlegi folyamatait

Közösen kialakítjuk az együttműködés erőforrás igényét és a kapcsolattartási csatornákat

Összekapcsoljuk technikailag a Megbízót az Anderson ügyfélszolgálattal

Akik minket választottak

Bizalom a legjobbaktól
EU Solar fekvő logo ÚJ
armond
bastil

Gyakori kérdések!

Megnyugtató válaszok

Mivel rengeteg járulékos költséget eltüntet, így a külsős
ügyfélszolgálat költsége nem drágább a saját megoldásnál. Nincs iroda, IT eszköz, irodabútor,
takarítás, közvetlen vezető költség. Nincs felmondás, toborzás, szabadság, táppénz miatti szervezési
probléma, költség. Van viszont profin lekezelt panaszos ügyfél, akinek ezáltal csökken a költsége,
nincs elveszett ügyfél, így van magasabb bevétel.

A kiszervezett ügyfélszolgálat dolgozói részletes leírást kapnak az őket
érintő feladatok, folyamatok, termékek minden részletéről. Ebből rendszeresen vizsgáznak is. Így
gyakran előfordul, hogy sokkal mélyebb ismerettel rendelkeznek azoknál a saját, de más belső
területen dolgozóknál, akik éppen felkapják a telefont egy-egy cégnél.

Mivel ügyfélszolgálati szoftverben folyik
minden tevékenység, amiből gyorsan és mindenre kiterjedően lehet riportálni, így a megrendelő
minden adatot lát. Sokkal több információval tud így rendelkezni, mintha egy mobil vagy vezetékes
telefon működne a cégénél. Látja például a bejövő hívások számát, eloszlását, híváshosszát, milyen
témában jönnek be a hívások, és mi történik velük a későbbiekben

Meggyőztél

Jobb akarok lenni!

© copyright Hoopi 2021

Mi faljuk a sütiket, kérlek fogadd el te is! 🍪